четвъртък, 10 декември 2009 г.

Българската Коледа

За такъв пост увод не е необходим. По Коледа стават чудеса …



По Коледа стават чудеса …

Българската Коледа
е ежегодната благотворителната инициатива от 2003г.
която набира средства за лечението на болни български деца.
Ако сте съпричастни към съдбата им,
ако искате да върнете усмивката на техните лица,

ПОДАРЕТЕ ИМ НАДЕЖДА!
ДАРЕТЕ СЕГА!


Изпратете SMS на номер 1117
за М-Тел, VIVACOM и Глобул
С всеки SMS дарявате 1 лев на дете в беда.
Стойността на един SMS е 1.20 лв. с ДДС.

Обадете се на номер 1117
за М-Тел, vivatel и Глобул или
0900 1117
за фиксирани абонати на VIVACOM.
С всяко обаждане помагате с 1 лев на дете в беда.
Стойността на всяко обаждане е 1.20 лв. с ДДС.

Направете банков превод към ОББ
БНТ
За "Българската Коледа - 2009"
IBAN: BG13UBBS80023300186210
BIC код: UBBSBGSF

Изпратете картичка!



По Коледа стават чудеса …



Да направим Чудото възможно!!!
1117

15 коментара:

Еoc каза...

Дианка, добре си се завърнала, липсваше ми :) По Коледа наистина стават чудеса :) Харесва ми много заглавието на един блог - Не вярвайте в чудеса, разчитайте на тях :) Голяма прегръдка от мен!

di_ani каза...

Зорница,
благодаря за топлото посрещане.
Хареса ми твоето мото -
дано!
И от мен топла прегръдка, Диана

Dani каза...

Добре дошла Дианка,и на мен ми липсваше.Започваш с една много актуална тема-да дарим не само надежда ,но и реална възможност на тези деца:)Чудесата трябва да се случат за тях не само и единствено на Коледа.Прегръдки:)

di_ani каза...

Dani,
липсвахте ми много!
Подрепям изцяло твоите мисли,
вярвам, че можем да бъдем по-добри.
Прегръдка и от мен, Диана

Andrea каза...

Di_ani,
I'm glad your back,
I missed you and your wonderful recipes.:)

Vania каза...

Както винаги ...любвеобвилна, раздаваща се и откликваща на актуалните и наболели теми на деня !!! Човек, който се вълнува и остава небезучастен към вик-а на толкова много деца , нуждаещи се от подкрепа, помощ и малко от топлинката сгряваща ни по Коледа.
Това си ти , мила Диди!
Добре си се завърнала :)

Milena каза...

Диани и на мен ми липсваше! Радвам се, че отново публикуваш :-) Много благородна инициатива и ако тя набира такава популярност и толкова хора са съпричастни е само по себе си доказателство, че чудесата съществуват!

Прегръдки и целувки, Милена

di_ani каза...

Andrea,
kiss&hugs!

Ваня,
Милена,
споделям смисъла в думите на великият Толстой
"За да повярваш в доброто,
трябва да започнеш да го правиш".
Хубав уикенд, Диана

Maria Pepeldjiyska каза...

Ей, Диди, добре дошла отново сред нас ! Обаче сега ще стане страшно за пощеливите, като мен - кой знае какви чудеса ще сътвориш на Коледна тематика....дори не мога да гадая!
Желая празнично настроение за предстоящите приготовления !
Мария

di_ani каза...

Мария,
и аз се радвам.
Още не съм започнала Коледни приготовления, но се настройвам вече.
Нека и при теб да цари празнично настроение и вдъхновение, Диана

toni_n каза...

Диди, добре си се завърнала :-)
Страхотна инициатива, дано повече хора се включват - каузата си заслужава!

Хубав и усмихнат уикенд :-)

Rosy Inspiration каза...

Hi, Di_ani,

Thanks for your lovely comment on my blog, it's always so good to have you come and visit. Keep up with your good work here.

di_ani каза...

Тони,
благодаря за подкрепата.
Убедена съм в сила на тази кауза.
Хубави и топли почивни дни, Диана

Rosy,
in turn, and I thank
for the kind words, too.
I like to come to you,
Sincerely, Diana

pep-4o каза...

Дианка, добре си се завърнала!
Поздравления за чудесната инициатива, а думите на Еос звучат толкова оптимистично....
Аз самата преди 3-4 дни се сблъсках с истинско чудо - моя приятелка намери биологичната си майка и близки. Много съм щастлива за нея.

Дано повече хора се включат в Коледната инициатива. Децата имат нужда от това, макар не само по Коледа....

При теб празниците са винаги красиви, изпълнени с топлота и финес.
Не ми остава нищо друго освен да те поздравя и...... до скоро :)

di_ani каза...

Пепи,
благодаря ти.
Инициативата е много силна!

Настръхнах, когато прочетох за твоята приятелка и нейната среща.
В такива моменти оставам безмълвна...

Хубави и топли празници,
предшествани от приятна и спорна подготовка, Диана